Let's Believe...

Perasan tak, masa kita kecik-kecik dulu kita selalu berangan-angan. Lepas tu diterjemahkan dalam tindakan yang tak seberapa. Contohnya, masa saya kecik dulu saya suka tengok cerita Batman. Kagum betul dengan peralatannya terutama pistol tali tu, alat yang rupanya macam pistol. Tembak lepas tu keluar cangkuk diikuti tali. Bila cangkuk tu sangkut kat dinding, kita boleh panjat. Saya pernah buat alat tu. Tidak la seberapa. Menggunakan pen, penutup pen, tali tangsi dan spring. Tapi tak boleh nak panjat dinding.

So, pagi ni saya nak berkongsi sebuah klip video motivasi berkisarkan tentang bagaimana kejayaan seseorang itu dipengaruhi dengan 'percaya' (believe) yang saya rasa sangat setuju dengan video ni. Ia telah dikongsikan oleh salah seorang mentor saya dan kini saya nak kongsikan dengan anda semua. Luangkan masa yang sedikit sahaja dan tonton video ni. Simple dan sangat menarik. Enjoy ya.



Entah macam mana, tak boleh link pulak video ni dari youtube. So secara alternatifnya boleh KLIK di sini ya. Tq.

No comments: