Permulaan Yang Chantek...

"Nuffnang"
   Perkataan yang seringkali membuat aku tertanya "pe dia menatang nih?". Setelah beberapa ketika aku membiarkan ia berlalu maka pada hari ini aku telah memberanikan diri untuk mencari siapakah dia dan akhirnya terpampang sudah si dia di blog ku ini (atas, kanan dan bawah) yang selalu memeningkan kepala tatkala aku melayari blog brader2 otai Malaya. Syukur kepada Ilahi kerana telah memberikan aku kekuatan untuk  berkoleborasi bersama Nuffnang ini. 

   Disebabkan tujuan blog ini adalah untuk menjana pendapatan kedua aku maka kehadiran Nuffnang ini sangat penting tatkala aku sedang meraba-raba tetikusku untuk mencari kebenaran dalam teknik menjana RM dari blog. Jadi untuk kesekian kalinya aku memohon kepada otai-otai blogger, hadirlah dalam mimpiku dan siramilah daku dengan sedikit pengetahuan agar mampu ku kecapi nikmat bersara awal dengan GAYAnya. Amin.

p/s: Semakin hari semakin riang semenjak berblogging.