DSR Master Class -DMC...

Alhamdulillah, Setinggi-tinggi ucapan syukur hanya padaNya. Semalam Dr Wan Shah Razali dari Shah Group telah melancarkan program terbaru beliau iaitu DSR Master Class atau nama timangannya DMC. Mungkin ada di antara korang yang tertanya-tanya siapakah gerangan manusia bernama Dr Wan Shah Razali  (DSR) ni? Apa benda pulak DSR Master Class ni?

Dr Wan Shah Razali atau nama timangannya DSR adalah Self-made Millionaire (jutawan) dalam bidang perniagaan dan pelaburan hartanah. Berpengalaman memiliki dan menguruskan lebih 60 buah hartanah yang memberikan pulangan pasif dan lumayan setiap bulan. Juga dikenali sebagai 'wealth doctor', iaitu memberikan ubat dan suntikan kepada "Insan yang ada penyakit KANSER DUIT dan mahu kuasai kekayaan harta dunia dan akhirat.

Dr Wan Shah Razali atau DSR
Pengalaman dan kejayaan beliau di dalam dunia perniagaan dan pelaburan telah memberi kesedaran untuk mendidik generasi muda bagi mengecapi status bebas kewangan melalui pengukuhan terhadap 3 asas utama iaitu KEWANGAN, PERNIAGAAN dan HARTANAH.

Pengalaman pertama bertemu beliau adalah semasa aku menghadiri Seminar Mega Hartanah Bumiputera di Shah Alam pada hujung 2012. Beliau merupakan salah seorang speaker pada ketika itu telah membuka minda kebanyakan peserta yang hadir (termasuk la aku ni) perihal kepentingan membina kekebalan kewangan melalui hartanah dan sejak itu aku telah mengikuti perkembangan beliau sehinggalah aku menjadi pelajar dengan rasminya pada Julai 2013. Kalau korang nak tahu lebih lanjut perihal mamat ni, boleh klik KAT SINI atau SINI
Pertemuan Pertama Aku dan DSR

Pertemuan Kedua Aku dan DSR
Ok, aku rasa untuk tujuan pengenalan cukup sampai situ saja. Berbalik kepada cerita asal, pelancaran program tersebut adalah sebagai salah satu platform bagi mereka yang berminat untuk mendapat bimbingan secara terus dari beliau melalui online dan offline (live - face to face). Jadi apa kelebihan program ini berbanding program-program sebelumnya?

Cover Banner DMC


Kelebihan Program DMC:

Kursus Intensif selama 3 bulan sahaja
Kuliah ini adalah kuliah advance berbanding VVIP, DIC, TPC, Diamond, Platinum dan DOA. Kuliah ini merangkumi kuliah hartanah, perniagaan dan kewangan.

Kuliah online 
Platform yang digunakan adalah Facebook secret group. Student akan belajar melalui video tutorial dan sesi menjawab soalan. Belajar ikut masa sendiri. 24/7 ! Jika student mempunyai sebarang soalan, boleh kemukakan soalan terus kepada DSR dan In Sha Allah DSR akan cuba menjawabnya.
Kuliah bulanan
Kuliah akan diadakan sekali sebulan selama 3 bulan pada hujung minggu. Gunakan platform ini sepenuhnya untuk bertanya soalan secara 'Live'.
Tesis
'Final project' bagi 'mahasiswa' DMC merupakan penyelidikan mengenai hartanah, bisnes dan kewangan yang menunjukkan 'the depth of knowledge' yang diperolehi melalui program DMC. Student perlu memilih tajuk tesis yang tidak kurang 30 muka surat ini  dan akan dipersembahkan di hadapan panel Shah Group. 

Kesimpulannya, program ni akan bimbing student/peserta untuk menjadi pakar dalam bidang yang dipilih !

Woww.. Jadi sekiranya korang berminat, KLIK SINI laju-laju sementara masih ada kekosongan. Mungkin ada promosi yang menanti dalam sehari dua ini. Selamat berjaya.

Adios...

No comments: