Kenapa Perlu Hadir...?

As salam & salam sejahtera. Sebelum ni aku ada post tentang tawaran penyertaan seminar hartanah WTF oleh Saudara Faizul Ridzuan dan beberapa dewa hartanah di Malaysia yang lain. Kalau korang belum baca rajin-rajin lah klik kat SINI. So, apa kene-mengena dengan post aku kali ni?

Seminar 7 Hari WTF Sarjana Hartanah
Hari ni aku nak bagitau korang beberapa sebab kenapa korang perlu hadir untuk seminar ni yang mana memang korang takkan dapat kat tempat lain. Korang kene hadir seminar ni sebab:

1.   Bagaimana untuk teruskan mendapat loan 90% untuk pembelian seterusnya meskipun korang ada lebih dari 2 hatranah?

2.   Bagaimana nak mengenal pasti hartanah yang boleh memberikan 10% rental yield dan keuntungan minimum 30% dalam masa 3 tahun?

3.   Bagaimana korang boleh gunakan hartanah untuk mendapatkan kereta percuma?

4.   Bagaimana korang boleh menggunakan hartanah untuk menjana pendapatan bila bersara sehingga RM20,000.00 sebulan?

5.   Bagaimana korang boleh menggunakan hartanah untuk membina dana pendidikan untuk anak korang yang mungkin memerlukan RM 1 JUTA untuk masuk ke Havard atau Stanford university menggunakan modal yang minimum?

6.   Bagaimana korang boleh membuat research mengenai hartanah menggunakan hanya 1-2 jam sedangkan orang lain perlu gunakan beberapa hari untuk mendapatkan result yang sama?

7.   Bagaimana untuk memastikan yang loan korang dengan senangnya akan diluluskan oleh pihak bank?

8.   Bagaimana korang boleh mendapatkan penjimatan dalam mengurangkan harga fee SPA dan Loan Agreement korang nanti?

9.   Bagaimana nak memastikan yang rumah korang ni tak akan putus-putus permintaan penyewa?

10.   Interview/wawancara dengan beberapa pelabur-pelabur yang sudah membeli lebih dari 100 hartanah. 

So secara panjang lebarnya aku dah ceritakan kat korang di sini. Kalau korang rasa-rasa nak join seminar yang sememangnya murah ni, korang boleh la klik kat SINI. Takpun tekan je banner kaler purple yang dok berkelip-kelip sebelah kanan blog ni. Kalau korang nak daftar dengan aku pun ok. Ada diskaun 30% nanti. 

Adios

No comments: