Rezeki Dari Langit.. Syukur..

As salam & salam sejahtera. Sebenarnya aku rasa bersyukur atas 3 sebab yang berlaku pada hari ni.

1. Aku berpuasa. Disamping aku beramal untuk diri sendiri, aku juga boleh menemani isteri yang disayangi sebab dia puasa ganti. Romantik tak? (Bukan niat aku nak menunjuk-nunjuk berbuat baik eh. Please jangan salah anggap). 
2. Hari ni tak semena-mena dapat duit terpijak. Tidak la sebesar mana tapi 3 angka jugak la. Kisahnya, baru-baru ni aku ada membantu kawan aku ni kutip hutang. Ye la. Member aku ni buat bisnes kereta sewa. Kalau korang ingat aku pernah post pasal bisnes dia kat SINI. Yang customer sorang ni pulak pakai sampai 3 bulan pastu taknak pulangkan. So kebetulan tempat keje aku berdekatan dengan mamat tu, so secara tak langsung aku terbantu member aku ni bawak mamat tu jumpa member aku. So sebagai tanda terima kasih member aku ni pun bagi la saguhati sket kat aku. Ok jugak kan. Sangat membantu dikala sesak ni.

Statistik audience dalam blog aku
3. Apa yang korang perasan dengan gambar kat atas ni. Ini adalah Statistik Audience blog ni. Apa yang menggembirakan aku ialah trafik blog ni meningkat sebanyak 34 kepada 411 pengunjung dalam masa 5 jam. Mungkin tak dahsyat sangat tapi bagi newbie macam aku ni, wwoowwwww... Yang paling best tu ada jugak audience dari US, Labenon dan Qatar (abang aku le tu). Biasa la, blogspot kan. Kebarangkalian untuk terbuka blog lain tinggi sebab kat atas tu dia ada tulis NEXT BLOG..

Itulah 3 perkara yang buat aku hepi hari ni. Tau sebab apa? Sebab aku pun tak tau nak tulis apa dalam post ni. Hahaha. Ehmm masuk keje balik kol 1430 nanti. Sempat tido kejap kot. Huhu..

Krohhh.. Krroohhhh.. Krroohhhhhhhhhh... zzzzzzzzzzzzzzz...


No comments: